propatrian propatrian
948
BLOG

jak Wosztyla i… – loty od ASKIL wg „stenogramów z wieży” (z komentarzem)

propatrian propatrian Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

 

08:52:42 Як-40: Moscow-Control, Papa Lima Fox zero three one, good day, descent FL 3300 meters approaching ASKIL point - jak-40 0-3-1 do kontroli w Moskwie, dzień dobry, schodzimy na 3300 m., zbliżamy się do ASKIL

08:53:53 Як-40: Занимаю эшелон 3-5-0-0 метров с курсом 30 -zajmuję wysokość przelotową 3500 metrów z kursem 30.

08:54:01 РP: Эшелон one five zero metres - wysokość przelotowa 1500 m (Plusnin zapomniał jednego zera)

08:54:05 Як-40: Desent one five zero metres – schodzę na 1500 m (niech mu będzie)

Komentarz: o godz. 6.54 jak PLF 031 przekracza punkt ASKIL – 80 km od Siewiernego

08:57:24 1-й (kto eto?): Понял, удаление Як-40 сколько? - zrozumiałem, jaka odległość yaka-40? 08:57:27 РP: 48 – 48 km

Komentarz: w ciągu 3 minut jak przeleciał 32 km – prędkość=640km/h NIEPRAWDOPODOBNE, CHYBA ŻE CHODZI O INNY SAMOLOT - nie o PLF031, tylko - niespodziewanie - "jak-40"! (na innym odcinku czasu) w dodatku kierowany przez tajemniczego "Pierwszego"; oba te określenia nie występują przy komunikacji z jak-iem Wosztyla

09:00:57 РP: Да, у меня 30 км дальность - wg mnie odległość 30 km

Komentarz: w ciągu 7 minut jak PLF031 przeleciał 50 km – prędkość=428km/h PRAWDOPODOBNE

09:08:51 РP: 0-3-1, выполняйте заход, удаление 16 - 0-3-1, realizujcie podejście, odległość 16

Komentarz: w ciągu 8 minut jak przeleciał 14 km – prędkość=105km/h NIEPRAWDOPODOBNE; wpis niby dot. jak-a Wosztyla, lecz w tym miejscu stenogramu dubluje wpis go nie dotyczący:

09:11:06 РЗП(kierownik strefy lądowania)Разрешаю, (нрзб) 4-й, удаление 17 - pozwalam, (niezr.) 4-ty, odległość 17

Komentarz: w ciągu 2 minut jak przeleciał… do tyłu! CO TO JEST, DO CHOLERY?

09:12:12 РЗП: удаление 10, вход в глиссаду - odległość 10, wejście na ścieżkę

Komentarz: w ciągu 1 minuty jak przeleciał 7 km – prędkość=420km/h NIEPRAWDOPODOBNE DLA PLF031 W TYM MOMENCIE - możliwe dla "jak-40"...

09:12:31 NN: 8 километров - 8 kilometrów

Komentarz: w ciągu pół minuty jak przeleciał 2 km – prędkość=240km/h PRAWDOPODOBNE

09:13:37 РЗП: 4, на курсе, глиссаде - 4, na kursie, ścieżce

Komentarz: w ciągu 1 minuty jak przeleciał 4 km – prędkość=240km/h TAK TRZYMAĆ, WANIA!

09:13:54 РЗП: 3, на курсе, глиссаде - 3, na kursie, ścieżce

Komentarz: w ciągu 17 sekund jak przeleciał 1 km – prędkość=212km/h JEST OK

09:14:09 РЗП: 2, на курсе, глиссаде - 2 na kursie, ścieżce

Komentarz: w ciągu 15 sekund jak przeleciał 1 km – prędkość=240km/h NO…CO JEST?

09:14:22 РЗП: 1, на курсе, глиссаде./1, na kursie, ścieżce

Komentarz: w ciągu 13 sekund jak przeleciał 1 km – prędkość=277km/h TO JEST PRÓBA ODEJŚCIA!!!  ewidentnie "osoby bez nazwisk" (1-й, NN, РЗП)kierują samolotem "jak-40" a nie PLF031 - w innym, fałszywie tu oznaczonym czasie!

09:15:06 РP Посадка. Papa Lima Foxtrot zero three onе, после остановки на 180, молодец - lądowanie. PLF031, po zatrzymaniu na 180, zuch

Komentarz: POSTSYNCHRON: DOGRANE/PRZESUNIĘTE W CZASIE  NAGRANIE LĄDOWANIA JAK-a WOSZTYLA

 

 

PODSUMOWANIE:

Nasz samolot miał startować natychmiast po pierwszym, było przewidziane ze wylądujemy jedynie z 15-minutowa różnica czasu i w takim przeświadczeniu weszliśmy na pokład i zajęliśmy nasze miejsca. Z powodu „zamiany na Okęciu” wyleciał przed drugim (jak-iem). Tu mamy info (czyżby dwa w jednym?):

Jak-40 z 36. Specjalnego Pułku Transportowego lądowałna lotnisku w Smoleńsku 10 kwietnia na godzinę przed prezydenckim Tu-154. Maszyna wiozła między innymi dziennikarzy i osoby odpowiedzialne za wizytę głowy państwahttp://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/sily-powietrzne-zaloga-jaka-40-mogla-popelnic-przestepstwo,162917.html (a dodatkowo: godzina lądowania jak-a Wosztyla! - krótko przed 7.40... - przygotowujemy notkę w tej kwestii).

 

1. Kursywą i kolorem czerwonym zaznaczono nieusunięte przez nieuwagę „czyszczących stenogram” komendy wieży dla innego samolotu, podchodzącego od zachodu (od ASKIL) na Siewiernyj. Wszystko wskazuje na trzeci polski samolot (H3S), którego obszerne udokumentowanie przedstawiałem w notkach zgromadzonych pod tym linkiem: http://noweczasy.salon24.pl/573148,archiwa-smolenskie-linki,2 (Rozdz. V i VI).

2. Kursywą i kolorem czarnym zaznaczono rozmowy wieża-PLF031 (yak Wosztyla).

3. Kursywą i kolorem zielonym zaznaczono komendy wieży pasujące do obu samolotów.

4. Minutaż podany w stenogramach jest częściowo zmieniony; może to tłumaczyć „dziwne” słowa Plusnina: „o 6.50 lądowali”  – dotyczące lądowania Wosztyla, które odbyło się przecież wg stenogramu ok. 7. 15’. Rzekomo o 7.15'...

 

Stenogramowe ślady DWÓCH polskich jaków-40 nie są jedynymi (patrz wyżej – Archiwa) śladami ich lotu, ale stanowią silny, dodatkowy dowód (jeśli powyższa analiza jest poprawna) na Hipotezę Trzech Samolotów do Smoleńska (H3S).

Zachęcam do podjęcia prób falsyfikacji wniosków, które podałem.

propatrian
O mnie propatrian

http://noweczasy.salon24.pl/738866,tragedia-smolenska-katastrofa-przed-katastrofa-i-po-katastrofie http://noweczasy.salon24.pl/573148,archiwa-smolenskie-linki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka