propatrian propatrian
934
BLOG

10/04/2010. Trzeci samolot (przegląd dokumentacyjny). H3S

propatrian propatrian Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 

KSZTAŁTOWANIE SIĘ HIPOTEZY „TRZECIEGO SAMOLOTU” (H3S)
 
Swoje śledztwo dla udokumentowania hipotezy o wylocie z okęckiego lotniska trzech samolotów:
jaka „dziennikarskiego” (wylot o 5.30.)
jaka „prezydenckiego” (wylot o 5.30. bądź 6.30- 6.40.) i w końcu
tupolewa z Delegacją Oficjalną (wylot o 7.17-27.)
 
- rozpocząłem 31.03.2013 notką: Jaki-40 „okołosmoleńskie” 
 
Sprawa „Okęcia” długo – od jej „porzucenia” w 2011. roku – nie pojawiała się w opracowaniach „blogerskiego śledztwa smoleńskiego” jako sprawa pierwszoplanowa: jeśli budziło to zdziwienie osób zaangażowanych w nią swego czasu, to nie przejawiało się usiłowaniem wznowienia poszukiwań w tym zakresie. Podjąłem taką próbę:
21. lutego 2014 pytałem o świadków z Okęcia:
16. marca - o Jak-a 40 n/b 047:
19. marca – o dokumentację zgód na przeloty i „zaginione” tzw. clarisy:
 
- jednak bez specjalnego odzewu; w końcu, 11. kwietnia otwarcie poprosiłem o współudział:
 
- co o tyle chociaż było „skuteczne”, że wyraźnie  wzrosło zainteresowanie piszących notki: pojawiło się ich całkiem sporo i to notek ważkich; sam dołączyłem następujące:
 
22. kwietnia 2014 przedstawiłem główne informacje dot. wylotu TRZECH samolotów:
uzupełnione 14. maja o dodatkowe analizy dot. „prezydenckiego jaka”:
oraz – 16. maja – tupolewa:
- by zakończyć ten cykl rozważań 19. maja, notką:
 
Ważne uzupełnienia:
 
Dane powyższe przedstawiam z dwóch powodów:
- aby uporządkować (dla ułatwienia ew. czytelnikom) całość moich dociekań składających się na hipotezę „trzeciego samolotu”;
- i aby tym samym zachęcić ich do kontynuowania poszukiwań na tym polu.
propatrian
O mnie propatrian

http://noweczasy.salon24.pl/738866,tragedia-smolenska-katastrofa-przed-katastrofa-i-po-katastrofie http://noweczasy.salon24.pl/573148,archiwa-smolenskie-linki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka